.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کلاهبرداری ۴ هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو
متهم فراری که با وعده واردات خودرو، ۴ هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کلاهبرداری ۴ هزار میلیاردی با وعده واردات خودرو

به گزارش شمال نیوز ، سردارحسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با وعده واردات خودرو و خرید و فروش آن از شهروندان کلاهبرداری می‌کند، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

او افزود: ماموران پایگاه آگاهی ساری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات ویژه پلیسی، متهم را که از زندانیان فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی و انتظامی بوده، شناسایی و وی را در عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده پیرامون این پرونده مشخص شد، متهم تاکنون ۴ هزار میلیارد ریال از شاکیان پرونده کلاهبرداری کرده است، گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با وعده واردات و خرید و فروش خودرو اقرار کرد.

 

سردار مفخمی از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: برای پیشگیری از کلاهبرداری در نمایشگاه‌هایی که مجوز فعالیت از اتحادیه مربوطه را دارا می‌باشند؛ اقدام به خرید و فروش خودرو کنید.

 

او افزود: در زمان خرید خودرو حدالامکان با شخص مالک خودرو، جهت انجام امورات نقل و انتقال مراجعه کنند؛ زیرا در صورت ممنوع المعامله بودن فروشنده، وکالتنامه ارائه شده از سوی آن‌ها معتبر نیست.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.354 seconds.